Amukan Man United & Kimia Biologi


Woho...i am back again in here just wanna express how i feel the whole day...

Hurm..arini aku bangun mcm bese lah LEWAT!!...ciss..skali lagi aku tertewas di tangan blanky ku yg forbidden itu..haha..dah la kul 8.30 msj kt nset aku,pekeje kt ladang menunggu ku...mereka mau duit..aku plak dtg lewat kul 11.00 pg bru gerak..ape punye bos lah kate mereka ,pas aku rempit sepuas2 ati ke lokasi...mau dekat 30km jauhnye..jauh kn???huhu..tp ape nk wat..tanggungjawap..kene lunas kn..

Kul 11.30pg aku smpi..mereka muke kerek msing2..ha marah la kalu brani???hahaha..-Mereka tersenyum lebar aku memberi duit itu..huhu..(dlm ati..aku dpt sket je daripade dorang..ciss...)...pas dpt..dlm lbh kurang 12 tghari...aku suh they all blik lah..da tgh hari..rini xyh keje..sok(ahad) stat keje..Mereka pulang dgn hati yg suke aku rase setelah seminggu tiada duit.Jangan xdtg keje langsung dah la....Syg tul aku kt diorang tu...huhu...

Pastu aku gerak semula blik rumah..masih dlm mood pelesit rempit...Ngan moto 125z wane biru aku meninggalkn area ladang ngan pemanduan ala ROSSI...ala yg jaguh trek moto tu..haha...ade bakat aku rase..(syok sendiri jap)...

Smpi umah..park moto kunci..sume..aku siap2 mandi2 wangi2...pastu mcm bese la lappy aku ngan manje memanggil.."syg...syg...bukak la i ni..." aku pon mcm bese..bukak la die..n semestinye ruangan MUKEBUKU skali lagi menjadi taruhan terbaik aku kali ni..mcm bese la..tgk2 komen...bls2 komen tu keje mudah bg aku....tgk2 grup SUSANO...ade gak org komen..huhu..minggu ni SUSANO stop jap..bg ruang kemangkatan SULTAN Johor...al fatihah......

Petang tu ade lah satu peristiwa paling aku suke skali sbb ape..??sbb aku berjmpe blik ngan my kawan lame di Myspace ku..dgn satu rangkap lagu..kami kembali kenal semula..haha.xperlu citer panjang lebar..aku knl die da lame da kt laman Myspace tu..so senang la kn nk add blik kt MUKEBUKU ni..huhu..chating2 smpi kul 8 lbh..huhu..sonok btul time tu..ngan lagu Imelda-Kimia menjadi theme song kami sepanjang chat tersebut..haha..puas2..sonok pon ade..dpt gak rapatkn blik hubungan persahabatan itu..moge2 kekal la selamenyer..cewwahh!!!!!....


Oh ya..terlupe aksi futsal mcm bese lah agenda hjg minggu nih...agpon persiapan awal seblum dtgnye agenda of the year..3G tu hjg thun..nk cari stamina katekn..hohoh.mcm bese la kn..name pon aiman..mmg penyerang sejati..sumbat la 4 gol..kurang daripade b4 nih..ciss......3G???agenda hjg thun..awl tahun da nk kecoh!..haha..org kate sedie payung b4 ujan...haha..ni langit cerah2 lagi aku da ready payung da..punye la semangat aku ngan 3G tu...abaikan bab tu.untuk kali ni ...sok lusa ade mase aku cube la bukak lagi..ne tau ade gosip bru leh taruk situ..Petang tu si Idir tepon..aku rase die mmg nk cite pasal kes gambor2 lame kt dlm album skola dulu..malangnye gambor tu agak gelap!!..nanti die edit2 n then nk taruk kt SUSANO..hahah...abes la aku kene terjah lagi ngan die..huhuh......

Ni kisah paling aku suke skali...pas abeh futsal..aku gerak la dlm kul 10.20 ke Jerantut..lepak maple..tgk pasukan sepanjang zaman ku MAN UNITED...haha..game terhebat sepanjang musim ni..dgn kemenangan 4-0 terhadap HULL City...padan muke kau!..dah la tu..Rooney tuang 4 bijik ma mlm ni...giler ah dak tu!..seronok btul aku asyik ngan game itu..haha..kepuasan..Go3x man united!!!!!....AKU BENCI CHELSEA!!!..padan muke!...emosi jap..tibe2...

Pas abeh je bola.trus aku capai wallet..mamak!kasi kira!..aku nk blik cepat sbb nk ngadap MUKEBUKU lagi..hehe...dah la tu..ramai xsuke kot status aku (aku mula jatuh hati).....mereka lebih selesa aku single kot...xpon dorang jeles??hahaha...bodoh...almaklum da lame kot hidup solo..mau stahun setengah.moge2 ade la jodoh aku kelak..amin....

Dalam sebok aku men facebook tu..tringat plak kt dia..Layan jap Kimia...hehe..Biologi.......smpi tido aku layan lagu ni..hurm...besnye.....sonok btul dpt kenal ngan dia..sape dia tu???xmungkin aku nk share ngan korang..hohoo...

Next chapter???

Gosip!!!!-Aiman xg kerja lagi????ape nk jadi budak ni....same2 kite terjah kelak..

say babai...tata~

No comments: