kaki kidal yg banyak berjasa....

~masih xleh tido.kaki aku lenguh2 ni...xtau nk wat pe..layan jap lagu arctic monkeys plus lagu wajib kimia...huhu...keletihan yg amat sangat aku arini coz aksi futsal td...mcm bese la..scorer of da court...men semangat2...tp permainan td aku rase pelik sket..kenape aku xtercungap2 seperti seblum2 ini??huhu.maybe semangat manchester united menguasai diri ataupun faktor status aku kt fb b4 aku kwa insyak td..hahhaa..maybe...(aku cube meneke)...

aksi futsal dijadualkn bermula pada pkul 9mlm...aku gerak dari umah menaiki jimny tiptop 1.3 putih itu sendirian ke PPPTR...menanti di sana sahabat aku..farid..

............................................................


jam da pukul 9.30..tp masih tiada kelibat organizer perlawanan mlm itu..ntah kemane la mamat tu menghilang...geram aku.nk jd organizer sngat..tp tentative langsung xamek kesah..ciss..aku mementing kn mase..tidak suke menunggu2...sabar jeala..


finally.....

mamat tu rupenye da siap main sementara aku menunggu bgai nk rak kt umah rakan aku..celakes betul...bergegas2 lah kami ke arah futsal idaman itu..setibe nye aku di sana..trus ku capai adidas ku yg truly magic tu..menunggu turn aku nk beraksi...xcited gler nk men...huhu..

pada aksi terebut..aku berada di posisi kegemaran aku..scorer..beberapa gol jgk lah aku taram mlm ni...haha..kadang2 aku turun naik membantu rakan2 apabila kene counter.....huhu...semangat terlebih main ni lah wat kaki aku lenguh2..smpi xleh tido...aksi futsal tamat pada pukul 11.30...masing2 g bayar..aku je x...mls aku byr..suh la organizer byrkn..hahaha..saving!!..

kami beramai2 gerak ke port karoke..lepak2 minum2..borak2 kosong...smbil dngr manusia2 kaki karok mempersembahkn bakat terpendam mereka...mcm2 lagu dimainkn..tp satu pon xmenarik minat aku kerana..kami sebok bergosip tentang program nk wat raye cina nanti..ehehe....projek baik punyer..!!!

minum punya minum....jam da lbh kul 12..mase untuk aku pulang ke rumah...kami farewell..cm besela organizer payung ...mls kwa duit...haha..aku pon pulang la ke rumah...drive sopan santun...high beam n low beam in a perfect situation..hahaha...

smpi je rumah ..badana ku yg letih panas ni memerlukan air...mandi wangi2...smbil mandi bwk enset masuk dalam..mesti layan kimia n segale lagu la..mengiringi mandian aku..hahaha..lebih kurang 10 minit aku selesai mandi...

tgk laptop..mak aku konker..men game freecell kegemaran die..aku smpt bg peringatan.."umi cepat sket pakai..angah nk laptop" selamber mak aku jawap.."ok bro!!!"..korang cayer ke??haha...xde la..sekadar ok suda..aku trus menuju kebilik..kelihatan kucing aku si miki sibuk nk folow..die ingat aku nk g dapur..nk bg die makan..padahal aku melencong masuk blik...haa..sian ko miki..almaklum makanan die da abess petang td..sok la aku belikan miki yer..hampe je aku tgk muke kucing aku tuha...sian ko...

lebih kurang beberape minit kemudian...laptop da single..so..aku grab cepat2 ambik bwk masuk bilik aku...setup2 kn jap..then..bermula la fantasi muka buku...

bukak2 aku capai dulu profile aku..tgk2 ade status aku tu orang komen la..sape tu..hehe..ader la..kawan sy...cewah!...layan2 fb...tibe2 rase nk post kt blog..huhu..so terjadi la sgale cerita ini...

wah..boring nyer..da seminggu aku terperap kt rumah..wat keje yg same...aku bosan..bile la duit nk masuk ni..cepat la sket...sok aku cuti lagi..lusa aku cuti lagi..jumaat la kot dpt duit..bgus jgk..time cuti raye cine...yes!!!shopping!..

ckp pasal raya cina...my bandmate2 dari kl n jb akan pulang....haha..xsabr aku nk jamming lagi..sangap gler..nasib la aku sempt praktis smbil menunggu kepulangan diorang..arctic monkeys song skali lagi akan bergema sekitar bandar pusat ini...ah cepat la korang blik....sangap2...

jam da pukul 2.51pg...aku masih lagi tidak dpt tido...jari masih ligat nk taip kt sini..huhu..xtau nk citer ape lagi...erm layan jap kimia....

kimia aku kt sane ape citer ntah..sihat ke x ...nyenyak da kot tido..jgn berdengkur sudah la ye kimia...huhu...berangan jela aku kot..hahaha...see ya...

bahagia..........

1 comment:

nadirah yusof said...

oi oi mamat kuat berangan!hehe.
ada ke bwk hp masuk toilet.jadah tol.senonoh! :)

org tu ada kimia eh?cter la sket :)